اثارتاریخی

راه اندازی موزه مدرسه کهگیلویه تا 22بهمن 1393

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۴ ب.ظ

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی موزه مدرسه‌ در شهرستان کهگیلویه تا 22 بهمن امسال خبر داد

«رحیم دادی‌نژاد» با اعلام این خبر اظهار داشت: این موزه در سالن حیاط مدرسه کاردانش کهگیلویه که بنای آن متعلق به دوره پهلوی است راه‌اندازی می‌شود.
موزه مدرسه‌ کهگیلویه راه‌اندازی می‌شود

وی با اشاره به این که بخشی از مدرسه تخریب و نوسازی شده و بخش قدیمی آن برای موزه استفاده می‌شود، افزود: سالنی که در حیاط این مدرسه واقع شده با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و اداره آموزش و پرورش استان در دست مرمت است که در این عملیات، فضای مذکور از حالت سالنی خارج شده و به صورت حجره‌ای آماده نمایش آثار تاریخی آموزشی خواهد شد.

این مقام مسوول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اولین وسایل کارگاهی، آموزشی، دفاتر حضور و غیاب، سندهای آموزشی و تعدادی از کارنامه‌های قدیمی و همچنین تجهیزات نجوم و آموزشی که از قدیم در دست است در این موزه به نمایش گذاشته خواهند شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۰
tarikh iran

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی